Escola

TORNADA DEL VIATGE DE FINAL DE CURS DE 4T D’ESO

Divendres 12 maig
Avui ens aixequen una mica mës tard ja que esmorzem a les 9 hores. Hem de recollir els bungalows i les nostres coses. Cal deixar-lo tot endreçat!!!
L’acivitat d’avui és anar caminant a la Cova d’Anes per fer una mica d’espeleologia. Ens posem en marxa,  la pujada a la cova és durilla però nosaltres sense desfallir aconseguim arribar-hi. Alguns entrem i altres no perquè hi ha trams que són una mica claustrofòbics. El paisatge espectacular.
Dinem cap a les dues, uns bons canelons, amanida i llom. Ens acomiadem dels monitors que ens han acompanyat aquest dies i que ens han fet l’estància més divertida i dinàmica. També del nostre guia, l’Adolf , que ha coordinat totes les acitvitats amb éxit .
Cap a les 15:30 h pugem a l’autocar direcció a casa!!!
Ho hem passat molt bé, hem fet moltes activitats, hem compartit amb els nostres amics, ens hem conegut millor. Ha estat un bona experiència que no  oblidarem mai!!!

Dijous 11 maig.
Avui el dia es desperta amb pluja i això fa que hi hagi un canvi de plans. Anem a la pista de gel de Puigcerdà a patinar en compte d’anar al  Parc Animalier. Ens divertim fent piruetes i ballant sobre el gel, alguns anem a terra però ens tornem a aixecar per seguir amb l’activitat.

Després una passejada per Puigcerdà i a dinar al camping.
Cap a les 16 h marxem a la hípica Prats on fem tir amb arc, bicicleta de muntanya i muntem a cavall. Ho passen super bé!!!! Acabem cansats però satisfets.
Abans de sopar juguem a voleivol, billar, piscina….
Acabem el dia a la discoteca, amb molta marxa i animats!!!
Bona nit i fins demà!

Dimecres 10 de maig .
Ens aixequem a les 7:45 del matí per estar esmorzant a les 8:30h. Avui anem  cap a Andorra on dediquem el matí a passejar, anar de tendes, gaudir de la ciutat i del paisatge que l’envolta.
Cap a les 13 hores ens dirigirim a Porté Puymorens i dinem en un paratge meravellós envoltats de muntanyes i al costat d’un llac. Aquí està el Parc Tyrovol, un parc d’aventura en plena natura, ho passem molt bé: «impressionant» «ho tormaria a fer» «increïble» «to guapo» «que pasada»…

A les 18:00 h aproximadament tornem al allotjament i seguim amb activitats diverses: waterpolo, zumba i futbol fins l’hora de sopar!!!
Ha estat un dia intens i molt divertit ple de noves experiències

Bona nit i fins demà!!!

Dimarts 9 de maig: 6:45 hores.

Poc a poc anem arribant, mig adormits però entusiasmats!!!!
Comença el nostre viatge que, per nosaltres, representa alguna cosa més: el final d’una etapa i el començament d’una altra.
Compartirem uns dies amb els nostres companys i, estem segurs, que ho passarem força bé!!!
Arribem a Carcassone cap a les 11:30 h. Fa un dia esplèndid, podem voltar per la ciutat fins les 15:30 h. Passejar pels carrers ens trasllada a l’època medieval: terra empedrat, carrerons estrets, muralles, torreons!!! Aquí dinem i cap a les 16:00 hores sortim cap el nostre allotjament.
A les 19:00  després de tres hores de camí, arribem a Bellver de la Cerdanya, ens instal·lem i anem a sopar. Després karaoke,  altres juguem al billar i altres estem als bungalous. Cap a les 24:00 hores a dormir!!!

Feliç descans a tothom i un fort petó.